Australian Open 2020: Simona Halep trece de Anett Kontaveit și se califică în semifinale (VIDEO)!

Simona Halep, Australian Open 2020 / Foto: Getty Images

Simona Halep a învins-o miercuri pe estonianca Anett Kontaveit în două seturi, scor 6-1, 6-1, în sferturile de finală de la Australian Open 2020. În semifinale la primul Grand Slam al anului, Simona Halep o va întâlni pe Garbine Muguruza, care a trecut cu 7-5, 6-3 de Anastasia Pavlyuchenkova. Simona Halep este singura jucătoare de la Australian Open 2020 care nu a pierdut niciun set până acum. Sportiva noastră s-a calificat pentru a doua oară în carieră în semifinalele Australian Open și va urca pe locul 2 WTA la finalul Marelui Șlem de la Melbourne.

„Vă mulțumesc pentru tot. Este o plăcere să joc aici în Australia. E grozav că pot juca cel mai bun tenis al meu și să fiu în semifinale. M-am simțit foarte bine pe teren, știam cum să joc împotriva ei, am fost concentrată, îmi place foarte mult să joc aici, la Melbourne. Am fost concentrată la fiecare punct jucat. M-am antrenat departe de casă în această iarnă, am muncit mai mult, și mă simt mai puternică. Am simțit că astfel mă pot concentra mai mult pe munca mea. Îmi aduc aminte cum am pierdut finala trecută la Australian Open, m-a durut foarte tare. Cred că m-am enervat prea tare atunci. Acum am altă experiență, dovadă că am reușit să câștig cele două turnee de Grand Slam de până acum. Urmează să merg la cumpărături acum, nu o să mă uit la următorul meci. Urmează o zi lungă, vreau să mă relaxez. Apoi voi putea să mă gândesc la meci”, a spus Simona Halep, după victoria din sferturile Australian Open 2020, potrivit site-ului Digi Sport.

Felicitări, Simona Halep! Suntem foarte mândri de tine! Mult succes la partida următoare!

Simona Halep: „I felt great today!” | Australian Open 2020 On-Court Interview QF

Simona Halep’s on-court interview following her QF victory over Anett Kontaveit at Australian Open 2020. By Australian Open TV (YouTube), 29 ian. 2020

Simona Halep: „Perfection doesn’t exist!” | Australian Open 2020 Press Conference QF

Simona Halep’s press conference following her QF victory over Anett Kontaveit at Australian Open 2020. By Australian Open TV (YouTube), 29 ian. 2020

REZUMAT VIDEO. Simona Halep vs Anett Kontaveit Highlights | Australian Open 2020 Quarter Finals | Eurosport

Simona Halep vs Anett Kontaveit highlights from the quarter-finals of the 2020 Australian Open in Melbourne. By Eurosport (YouTube), 29 ian. 2020

Autor: Cristi

To blog or not to blog, that is the question.

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe