Andia – ”Scrie-mi orice” (melodie nouă 2023, videoclip oficial, new single)

Andia a lansat ”Scrie-mi orice”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul său de YouTube în 12 mai 2023.

Piesa ”Scrie-mi orice” (Andia) este compusă de Vlad Lucan și Alex Pelin pe versurile scrise de Alex Pelin.

Vlad Lucan a produs noul single ”Scrie-mi orice” (Andia) pentru Atom.

Regia videoclipului noului single ”Scrie-mi orice” (Andia), o producție Arkomo, îi aparține lui San, iar director de imagine a fost David Mogan.

Pe canalul oficial de YouTube ANDIA, găsiți și versurile noului cântec ”Scrie-mi orice”.

„«Scrie-mi orice» este mai mult decat o piesă despre iubire, este despre o stare care iti cuprinde intreaga fiinta atunci când teama că iubirea s-a încheiat se instalează în corp. Sper ca această piesă să vă facă să iubiți nebunește și să vă îndemne să scrieți orice acelei persoane din viața voastră!”, a scris Andia pe YouTube, la lansarea videoclipului noului cântec.

Enjoy! 🙂

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Andia – Scrie-mi orice | Official Video, 2023 NEW SINGLE, NEW SONG

by ANDIA (YouTube), 12 mai 2023

Autor: Cristi

To blog or not to blog, that is the question.

2 gânduri despre „Andia – ”Scrie-mi orice” (melodie nouă 2023, videoclip oficial, new single)”

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe